QUI SOM

ProjecteINSPECTIO és una associació professional d’inspectors i inspectores d’Educació de Catalunya que inicia la seva activitat l’1 de juny de 2006. Els seus valors i principis en el marc del professionalisme democràtic són: Independència professional, professionalització de tots els càrrecs de comandament i de coordinació de la Inspecció, prestigi basat en l’autoritat pública, docent i administrativa, creació d’òrgans col·legiats territorials i centrals, accés rigorós a la Inspecció: al cos d’Inspecció i a llocs de treball transitori, ordenació de la Inspecció d’acord amb les funcions que creïn valor afegit, centralitat de les funcions de supervisió, avaluació i assessoraments, enfocament de les funcions relacionades amb l’aprenentatge de l’alumnat, especialització de la funció inspectora, capacitats estratègiques i tecnològiques per desenvolupar la funció inspectora, condicions professionals i laborals dignes.

10 de desembre del 2015

Fundació. J. Bofill, Com volem que sigui la professió docent? Pràctiques, percepcions i polítiques educatives. Presentació del nou informe de la Comissió Europea. 10.12.2015


Participa en el debat a partir de les 18.00!
Hi intervindran:
Peter Birch, coordinador de política educativa i anàlisi de sistemes de la Comissió Europea.
Enric Prats, professor de Pedagogia Internacional de la Universitat de Barcelona i coordinador del Perspectives Internacionals d’Educació sobre el TALIS 2013 (Enquesta Internacional sobre Ensenyament i Aprenentatge de l’OCDE).
Montse Ros, secretària de Política Educativa de Comissions Obreres.
Miquel Martínez, catedràtic de Teoria de l'Educació de la Universitat de Barcelona i coordinador del Programa de Millora i Innovació de la Formació de Mestres (MIF) promogut pel Consell Interuniversitari de Catalunya.
Accés lliure i gratuït. 
El debat es podrà seguir en directe per streaming a través d'aquest web i també via Twitter amb el  hastag #EurydiceCat i @FundacioBofill.
No arribes a l'hora al debat online? Cap problema! Podràs recuperar el visionat aquí.